Silikonbröst, bu eller bä?

Ingen har väl missat att Kissie förstorat sina bröst! Lite väl stora om jag får säga det själv, bimbo-stora verkligen. Det känns ju lite ute nu med så stora bröst, dom flesta plockar ju ur sina numera. Dessutom ska hon operera näsan så småningom, med Amir, bara för att göra det ihop eller? Åh andra sidan gör hon väl rätt i det, hon har ju ingen liten snok direkt! Men jag hatar fejkblondiner (eller vilken hårfärg man än har men platinablont är ju dessutom oftast fejk) som är opererade från topp till tå!

Jag kan dock inte säga att jag är emot silikonbröst, jag skulle själv vilja förstora mina OM jag hade vågat, men det gör jag inte! Men så länge det är propertionerligt och inte så pass stora så man får ont i ryggen av dem tycker jag att det är helt okej! Jag skule själv vilja göra en C-kupa och främst för formens skull..

Men jag är en fegis med låååg smärttröskel så jag tror inte att det kommer komma på fråga! =P Haha. Men man ska aldrig säga aldrig. Men vad tycker ni, bu eller bä?



Kissies nya bröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0