Självkänsla nu!

Idag köpte jag en bok, "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom, har inte hunnit läsa den än men har börjat och den verkar jättebra! Det finns ju en hel del problem, som jag håller privata just nu, i mitt liv och den här boken hoppas jag kunna hjälpa mig lite! Tänkte även köpa fortsättningen "Mera självkänsla!" när jag är färdig med denna. Det är inte bara en massa text utan bra övningar också.. Har även en del mindfulness-övningar på nätet jag ska testa. Sen har jag lånat två andra böcker på bibblan som jag kan "recensera" sen kanske.

Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen och gå ut med Sammy en sväng, träna lite och fixa kvällsmålet till Spårlöst kl 21. Mycket att hinna på 40 min med andra ord så jag får nog sätta punkt här! ;)

Ska försöka somna i tid ikväll, har vänt tillbaka dygnet ganska bra under helgen så jag är trött nu. Jätteskönt! Men varje gång jag säger det blir jag pigg igen innan jag kommit i säng.. Men ska verkligen försöka ikväll, he he! Tänkte ju lägga mig och läsa boken lite..

Kanske vi hörs senare men annars skriver jag imorgon.
Ha en mysig kväll! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0