Söndagar är dagen med stort D?

Jag kom fram till en lite rolig sak nu när jag tittade igenom min blogg, dom senaste långa vardagsinläggen har varit på söndagar! Trots att jag är arbetslös och alla dagar är likadana så har jag tydligen extremt tråkigt på söndagar ändå! ;) Eller bara inspiration att skriva då, haha. Jag ska bli bättre på att uppdatera varje dag, problenet är väl att ni inte tycker det är så roligt att höra att jag suttit hemma i soffan? Men kanske bättre än inget? Jag ska skärpa mig!

Annars då, jag har några "affärsidéer" för mig själv nu
som jag ska klura på under resten av kvällen. Men innan dess ska jag väcka J, ja, han sover fortfarande men det är väl tillåtet när man jobbat hela natten. Dock är det dags för honom att vakna nu sen blir det en promenad och middag innan han ska träna kl 20. Måste även ta en sväng och köpa en ny leksak till vovven. Fick mig en glad överraskning i morse, ni vet att jag skrev om inatt att det låg en spya utanför våran port? I morse vaknade jag och började tänka på den igen, att jag inte kunde gå ut och började må illa. Så småningom glömde jag det och gjorde frukost, skulle sätta mig i soffan och äta och kommer dit, vad ligger inte på golvet framför soffan? En stor fet spya med en halv hundleksak i (sån tygknut), hund****** har en förmåga att äta på allt, inkl. sina leksaker och igår gick han här och hulkade men sen slutade han... Så i natt passade han alltså på! Som tur va på golvet och inte i soffan... Dock måste det vart väldigt sent eftersom jag somnade efter kl 04 och jag inte hörde något då. Så fruktansvärt äckligt i alla fall! Uhh! Så det va ju den matlusten....

Så då vet ni vad min dag har bestått av. Ännu ett möte med en spya! ;) I love it!



Foto: Sarah Öhrn
Nikon D40

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw vad söt hund!

Va heter den? =D

2010-02-09 @ 13:26:27
URL: http://empoos.blogg.se/
Postat av: E

Seriöst är det där taget med d40? Shit jättebra ju! :D

Men tror du att d60 är bättre i och med att den är "nyare" ?

Jag får kolla in ditt svar om en vecka, drar till Spanien om några timmar hehe..

2010-02-12 @ 00:15:25
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0