Time for bed!

Idag va en lugn dag, jag vaknade kl 14 eftersom jag inte sovit nästan något i natt! Då drog jag mig själv, ordagrant, upp ur sängen! Det va inte lätt... När J vaknade åkte vi och handlade, hem och diskade och städade lite (finns lite att göra imorgon men det mesta är klart, skönt) och sen åt pizza. Jättebra när man ska gå ner i vikt! Men jag har ändå minskat rejält på det så det får tas ett steg i taget. :)

Nu ska vi snart lägga oss, få en hel riktig natts sömn och gå upp i tid imorgon. Ta ett par timmar och städa och fixa det sista, noggrannt, sen ska jag försöka gå till bibblan om den är öppen imorgon och låna en bok och lämna tillbaka en bok. Resten av dagen blir nog bara en mysdag, på kvällen är det ju Melodifestivalen och tacos till det! :D Underbart med en helg tillsammans.. På söndag ska vi till Johans mamma en sväng sen hem o ha en Alla-hjärtans-dag-myskväll. Dock blir det nog inget speciellt då, har gett upp det där med Alla hjärtans dag, inget händer ändå! ;) Min man är inte så mycket för överraskningar.... Bara om han får dem själv! :P

Nej, nu ska vi ta ut vovven en sväng sen lägga oss. Imorgon ska jag bli bättre på att göra lite roliga inlägg, har några saker på G. Det är väl inte så roligt att läsa om min tråkiga vardag! Ska också börja lite smått med min nya "syssla" som får bli min lilla inkomst nu när jag inte har några pengar! :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0