Träningsvärk!!

My god, i morse när jag vaknade ville jag bara somna om resten av dagen! ;) Jag hatar att ha träningsvärk men det känns ju skönt att det tagit något. Tränade lite hemma igår och det va effektivt vill jag lova. Jag tänkte köra det varje kväll men frågan är om jag klarar det i början med den här träningsvärken, så det får nog bli varannan kväll ett tag, haha.

Nu har jag skött maten väldigt bra i 4 dagar om man räknar med idag. Fast än jag missat lunch ett par dagar men.. Har i alla fall inte ätit för mycket! Så jag hoppas på ett ännu bättre resultat på vägingen på fredag. Förra veckan låg jag på 93,4 (började på 100 5 januari). Så nu har jag gett mig fan på att komma till 90 till 5 mars, lär inte hända men man kan ju hoppas! Om en eller två veckor är mina Alli slut och då funderar jag på att börja med Viktväktarna... Verkar jäkligt bra! :)

Idag händer det inte mycket alls, igår hade jag möte på arbetsförmedlingen och sådär men idag är det lugnt. Johan är ledig idag och imorgon men ska träna ikväll sen blir det sängen tidigt, då ska vi se på "Sommaren med Göran" och imorgon åka tidigt till Falköping, kika lite på J's brors jobb där vi tänkte provköra en bil och så som vi funderar på o skaffa i framtiden.. Sen hem till J's mamma där han ska hjälpa henne med lite, jag tänkte fotografera (hoppas på bra väder) och sen äta lite tror jag. Sen ska vi väl hem i någorlunda tid.

Skönt att J jobbar dag i helgen då nu är han ledig 7 nätter i streck! Det är lyx kan jag säga ;) Få sällskap en hel vecka på nätterna. Dock ska han iväg till en kompis nån kväll i helgen också så då jobbar han 8:30-18 sen ska han iväg hela kvällen så det lär väl försvinna en heldag där! Vet inte vad jag ska göra då...? Antagligen sitta här! :P Finns inte så mycket annat...

Vad händer för er i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0