Var med och tävla..

om en bärbar dator med mobilt bredband från Telia, nu hos Foki!

Jag skulle vilja vinna den här för att kunna ge min sambo den då hans stationära dator kraschat efter ett år bara! :/ Jättetrist då vi inte har råd att laga den eller köpa en ny just nu.. Och jag tar tyvärr upp min dator rätt mycket i allt jobbsökande och dessutom har vi bara ett mobilt bredband så även när hans dator fungerade kunde han inte sitta på nätet. Eftersom när vi flyttat in i den här lägenheten fick vi veta att det inte gick att koppla in något internet..

Så det hade varit underbart att kunnat ge honom den när vi har varit tillsammans i 2,5 år nästa vecka, trots alla motgångar vi haft. Skulle kännas underbart att få göra honom så glad! :D

Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0