Bad weekend!

Viktnedgången gick ju superbra i 2 veckor. -3 kg allt som allt. Sen i fredags blev det lite festligt med alkohol, en halv mosbricka (dock brukar jag äta en hel egen annars, delade nu med J) och lite chipssmulor, skulle nämligen inte äta några chips men fick en flashback i lördags att jag rensade den på smulorna där på slutet, haha! Well well, annars trycker jag väl halva skålen, så även det en framgång. Men ca +500 g under helgen dessvärre... Men igår och idag har jag kört på bra igen!

Mitt stora problem nu är att jag har vänt dygnet så jag vaknar alldeles för sent och hinner inte äta 3 måltider om dagen + mellanmål utan det blir en eller två mål, som under helgen. Igår åt jag dock precis som jag ska, idag blev det fukost och middag och ett kvällsmål ikväll. Men nu är det dags att vända tillbaka dygnet!

Jag och en kompis har också bestämt att nu ska vi ge gärnet att gå ner till sommaren, dock bor hon i Stockholm så vi kan inte träna tillsammans eller så men vi ska peppa varandra och har kommit överens om att köpa en varsin klänning eller så som vi ska kunna komma i till sommaren och ha den som mål! Så när vi blir sugen på nåt ska vi titta på den... Så just nu letar jag för fullt efter den perfekta klänningen! Det är inte det lättaste.. Mitt mål är att komma i medium, jag kommer nog aldrig kunna komma i small eftersom jag är så pass lång så blir man också lite grövre men medium känns bra! Ska lägga in lite olika klänningar här ikväll i ett inlägg så ska ni få hjälpa mig välja =D

Och det bästa av allt är att vi äntligen byggt ihop J's hemmagym! Så nu kan jag träna hemma, ska träna 30 min om dagen minst 5-6 dagar i veckan nu, olika muskelgrupper. Vill ju inte bara bli smal vill ju bli lite fit också inte hängig =P

Hoppas ni mår bra och förlåt för den dåliga uppdateringen. Nu har många saker löst sig så jag känner mig lite piggare på att sitta här och uppdatera + lite inspiration. Men det är trist när det inte händer så mycket i mitt vardagliga liv just nu... Well, I'll try!

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bra jobbat! Fin blogg förresten. :)

2010-01-19 @ 17:56:30
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0