Bortbjudna!

Det blev lite ändrade planer, vi skulle fått besök men blev nu bortbjudna till dem i stället. Blir säkert trevligt och gott med tacos! Ska få tummen ur nu och ta mig en dusch så jag hinner ner på stan innan dom stänger kl 16 för att göra ett par ärenden, köpa nya leggings (mina har fått ett fetinghål) och en ny ögonfransböjare då min sjunger på sista versen nu!

Är hungrig som en tok också, får fixa lunch eller någon macka, vi ska ju inte iväg förens kl 18 ungefär.

Ska försöka blogga lite mer innan, annars kommer ett inlägg innan jag somnar ikväll! Ha en trevlig lördag och lördagkväll, vad ska ni hitta på för kul?? Eller är alla slut som människor sen nyår? Hehe själv var man ju hemma, nykter *skadeglädje* =) Skämt å sido!

Nu måste jag ta mig till duschen.... Orkar.... Inte.... Hatar.... Att.... Duscha.... Duschade ju igår men hann inte tvätta håret! Kan inte duscha varje dag då torkar min hud ut, men tro mig, fast än jag hatar att duscha så gör jag det! Haha. =)

För övrigt sitter jag och kikar på resor till Thailand till nästa nyår, kan det allvarligt vara helt uppbokat ett år innan? Dom tre hotellen vi vill till verkar vara helt uppbokade. Trodde väl det skulle finnas något såhär ett år innan, hm! Trist... Några tips på bra hotell i Thailand? Helst i Ao Nang eller nånstans i närheten där i Krabi.

Kram kram

Bild från National geographics

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ.SE

åååh! ja åk till thailand. du kommer verkligen inte att ångra dig!! folket är SJUKT trevliga där!! <:

2010-01-02 @ 16:23:32
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0