Everything comes to an end...

För mig är det den här fruktansvärt tråkiga fredagkvällen! ;) J jobbar andra helgen av tre i streck nu, sådär lagom trist, jag har suttit framför tv:n och datorn exakt hela kvällen (trots att inget hänt där heller =P) med undantag för en promenad med lillen. Kikat lite på Let's dance, vilket inte är ett av mina favoritprogram och har kikat på lite på annat. Ätit 1/3 påse popcorn, en halv dl dipp och en morot + en halv 33cl flaska trocadero som stått i kylen några dagar =P Dippen har väntat i en månad, jag är såå stolt över mig själv! Och så åt jag bara en halv dl!!! :) Dock skulle jag inte äta något sånt eftersom jag stått still i vikt i över en vecka nu men behöver unna mig lite gott ibland. Dessutom får jag i mig för lite kalorier om dagarna, inte bra. Ska äta 1800 får i mig runt 1000, vilket gör att jag INTE går ner i vikt! Måste hitta nån bra kalorikälla men som är fettsnål =P Nya tag imorgon med fler kalorier! Annars flyter allt på.. Tog en timmes promenad idag också i det fina men kalla vädret, jag, J och Sammy. Det va mysigt!

Nu ligger jag i sängen och tänkte se filmen "Allt för min syster" fast jag har lite ångest då jag inte gillar att se såna precis när jag ska sova, kommer ju gråta ihjäl mig och drömma mardrömmar.. =P Så jag gillar komedier såhär på kvällskvisten! ;) Men det blir nog den filmen ändå...

Sen ska jag sova ensam, utan älskling! =( Så kommer det bli i fem nätter nu, sen får jag ha honom hemma två nätter innan det blir tre ensamma igen! =( Buhuu.. Jag hatar dom som måste jobba natt!!! Känns inte kul att missa så många kvällar och dagar då han ska sova, man missar så sjukt mycket tid! Blir så avundsjuk på dom som har 8-16 jobb, kommer hem, äter middag och har alla kvällsrutiner ihop varenda dag.. För även när han är ledig vaknar han seeent och är uppe länge, det blir aldrig "normalt" och man går aldrig upp samtidigt i stort sett! Speciellt inte nu när jag pluggat eller om jag får dagjobb.. Vi har gått upp ihop kanske 2 vardagmorgnar.. Men man ska väl inte gnälla! Jag har en karl som älskar mig men ibland känns det lite tungt så jag måste få gnälla av mig! =)

Nu är jag i alla fall på god väg till att vända tillbaka dygnet, gått upp kl 10 nu i två dagar och är sååå trött idag/ikväll, ska se lite film nu sen slocknar jag och vaknar förhoppningsvis tidigt imorgon! Trist bara att J kommer hem ett par timmar innan jag går upp sen får man ändå sitta här ensam hela dagen, då kan man ju lika gärna sova! =P Finns inget att göra..

Och ge *** i att klaga på att jag gnäller nu i kommentaren, det är min blogg, jag skriver av mig om det jag känner. Punkt!

Vi hörs imorgon sweeties!

(Då ska ni få hjälpa mig välja min "pepp-klänning" jag ska komma i till sommaren :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0