Hemma från Lidköping!

Hua, äntligen hemma från kalla Lidköping! (Stina-Lee's hemstad, haha, skämt å sido!) Jag har helt ärligt aldrig frysit så mycket i hela mitt liv.. Jag önskade nästan att jag var död, så hemskt kallt var det. Det blåste så fruktansvärt, uhh! Men filmen var dock jättebra. Ettan var fortfarande bäst men trean var bättre än tvåan, förutom att dom blir äckligare och äckligare, just detaljer och sånt, klarar inte att se sånt, blod och allt! Haha. Mesig som jag är.. För övrigt är Lidköping en jättefin stad, verkligen. Skulle kunna tänka mig att bo där om jag ändå ska bo här nere, jag har ju inget i Alingsås heller så och J har närmare hem från Lidköping! Hehe..

Sen tog vi en snabbis till donken, alltså det här med att jag skulle ändra min livsstil och bli nyttigare nu år 2010 har ju verkligen börjat bra, haha! Pizza till lunch/middag typ, sen en donken-burgare till middag/nattmat. Det enda positiva är väl att jag drack vatten till pizzan, drack loka (och snacks, buu) till bion och en halv loka och fruktpåse till burgaren i stället för strips och läsk. Det är ju framsteg i alla fall, jag har i stort sett slutat med läsk, dricker det nån gång men köper aldrig hem det längre! Har lyckats sluta en gång innan men sen fallit tillbaka, önskar jag kunde bli lika duktig på att sluta med annat småätande! =/ Well well.. Nya tag imorgon och nu ska jag klara det här, ska inte gå och ha ångest i sommar igen och inte kunna bada eller ha sommarkläder. Kan ju inte hinna så mycket till sommaren nu ändå eftersom jag är ute i sista sekunden igen men i alla fall, en del kan jag hinna! Vore ju bra om det gick framåt, det är fan dags nu. Någon gång måste jag lyckas och när jag blir äldre känns det inte som "någon idé" det är nu jag vill kunna njuta av att vara smal, har ju missat det hela min "ungdomstid" sen jag var 13 och började gå upp liksom..

Imorgon ska vi upp och städa och fixa, tvätta lite till och sen får vi besök! Mycket trevligt ska det bli.. Så nu ska jag lägga mig i den sköna sängen, underbar nu när man kommit hem och fryser så mycket. Krypa ner med Sammy, Johan lär ju sitta och spela sitt dataspel ett tag till. Jag som alltid varit nattmänniska sen vänt tillbaka dygnet senaste 1-2 åren och blivit jättetrött på kvällen (dock inget piggare på morgonen, haha, jo en aning i alla fall!) men nu senaste dagarna har jag varit uppe jättelänge. Fast innan kunde jag vara vaken till 5-6 tiden utan problem!

Så nu ska gamlingen sova, hehe!
Sov sött.

Kram

Bild från Wikipedia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0