Hey ho, let's go!

Nu måste vi dra, vi skulle åka kl 18 men J är lite stressad, kanske för att jag va försenad igår! Haha. Men nu är jag klar en timme innan så vi åker i tid. Ska åka och handla också.. Därför blir det bara en snabbuppdatering här nu, egentligen rätt onödigt att uppdatera såna här små inlägg om vad jag gör men det är ju alltid något, bättre än inga inlägg alls, eller?

Ska försöka skriva lite roligare inlägg och så också bara att jag vart så upptagen senaste dagarna, jag är inte van att ha mycket att göra! =)

Hörs ikväll/inatt.
Puss o kram



Fotot taget och regierat av mig!
(Mina ögon)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Fin bild

2010-01-02 @ 20:04:46
URL: http://endastemmas.blogg.se/
Postat av: alin

gillar den! hur har du redigerat så att ögonen är blå och det andra svart/vitt? har testat många ggr men dock suger jag på photoshop :P

2010-01-10 @ 15:43:20
Postat av: Sarah svarar:

Alin: Tack så mycket! Ja, jag har först gjort bilden svartvit och sen ögonen blåa. Jag är ju blåögd och det är mina mönster och sånt i ögonen och gjort en sån blå färg som är lik min egen färg fast den är såklart tillgjord. Man måste tänka på att man kan inte ha "grayscale" på sen när man ska göra ögonen.

2010-01-10 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0