I'm bad, I'm bad!

Så dålig på att uppdatera, alltså! =)

Jag ber om ursäkt för detta. Dagen började med att vi vaknade aaaalldeles för sent, jag vet inte vad som hänt jag har nämligen vänt tillbaka mitt dygn jättebra dom senaste åren men nu har det gått åt skogen senaste dagarna! Men på torsdag börjar skolan igen, då är man tillbaka i rutinerna, puh! Hoppas dock på att kunna hitta ett jobb i stället för jag orkar inte plugga mer, tips, någon? =P Knappast, men man kan ju hoppas!!

I alla fall så har vi varit ut med vovven några svängar, på stan och fixat några ärenden, bland annat köpt ett paket Alli och lånat en bok sen var vi och köpte mat. Skäms! Fast vi köpte på indiska stället, grillad kycklingfilé med ris, sallad och sås som jag inte ens åt upp hela, inte så mycket sämre än något hemlagat! Finns t o m alternativ nu när jag börjar på Alli om vi ska köpa hem mat någon gång men ska försöka att inte göra det..

Det har varit en lugn dag med andra ord, spenderad med älsklingen nu när han jobbar 5 dagar denna vecka. Vilket innebär att han jobbar 18-06 och sen sover till 13-14 ungefär, ja inte så mycket tid över alltså! Sen börjar ju skolan på torsdag, jag får ångest, jag vill ha ett jobb jag orkar inte plugga en dag till!

Just nu sitter jag och planerar måltider inför veckan när jag ska börja med Alli-principen så att säga. Så jag får återkomma här senare, det tar lite tid men jag älskar sånt. Jag sitter nog flera gånger i veckan och planerar måltider, haha!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA KALLA KISSIE FÖR FOKI WANNABE?!?!?!!?

FOKI ÄR WANNABEE LADY GAGA FSSS!!!!!

2010-01-04 @ 22:42:29
URL: http://angnetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0