Jobbintervju: Check!

För ett par dagar sen, haha. Som ni märkte tog jag inte med datorn, kände att det blev lite onödigt bagage och sen har jag helt enkelt inte orkat blogga. Varit så seg dom senaste dagarna och sovit halva dygnen.. Men i vilket fall gick intervjun på 3 minuter och jag överdriver inte! Det kändes sådär, jag fick inte riktigt fram det jag ville så på kvällen skickade jag iväg ett mail för att visa att jag verkligen är intresserad och kompletterade det jag ville få med. Hoppas att jag får komma och provjobba! Dom ska ringa dom som får göra det i slutet av veckan.. Verkar vara en mysig arbetsplats om inte annat! Men intervjuer är inte riktigt min grej..

Annars i helgen har jag bara varit hemma, Johan jobbar ju så han jobbar 18-06, sover till 14-15 och sen går till jobbet igen, ja ni förstår! Så jag och Sammy har suttit här och umgåtts. Och i förrgår kväll pajjade något med elementen i våran lägenhet och tydligen i en annan lägenhet i huset, det förstod jag dock inte då. Frös som en isbit! Gick och la mig kl 23 men först vid 03 när jag bunkrat upp med fler täcken kunde jag somna, frös om näsan när jag vaknade på morgonen, haha! Och hela dagen igår va lika hemsk.. Började mäta temperaturer och i sovrummet var det 12,1 grader, längst in i hallen där det var varmast 14,3. Så efter middagen gick vi ut på upptäcksfärd då vi hörde att någon höll på i ett element nån annanstans (det lät i vårat element) så vi gick ut och mötte på fastighetsskötaren! Då hade han varit hos den andra personen som hade kallt och vi berättade om vårt problem och fick en byggfläkt. Så sen slapp jag frysa! Och lite senare kom elementen igång.. Men det är kallt i lägenheten annars också men tänkte att igår kan inte vara normalt, haha! Och det fick jag ju allt se när jag mätte temperaturen.

Nu har jag precis kommit upp, sitter och äter frukost och bloggar lite, Johan kliver väl upp om ett par timmar så vi ska göra lite middag och sånt innan han ska jobba, igen! Ännu bättre att han tagit på sig en extrahelg här sista helgen i månaden, så nästa helg är han ledig sen jobbar han 3 långveckor i streck (mån, tis, fre, lör, sön) 18-06. Kul kul! Det är verkligen en vanesak att ha en pojkvän som jobbar natt, jag borde väl ha vant mig nu efter 2.5 år tycker man... Men icke! =P

Nu blev det ett lååångt, tråkigt inlägg! ;) Hihi.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0