Klänning till sommaren!

Nu är det dags att hitta den perfekta klänningen jag ska komma i till sommaren! :) Jag kommer säkerligen inte hinna gå ner alla mina 30 kilo men jag hoppas komma på god väg och ändå kunna ha en snygg klänning att gå ut i i sommar! Kommer ju få köpa en helt ny garderob men detta ska bli min pepp-klänning jag ska titta på när jag funderar på att ge upp... :)

Men har svårt att välja, dom här tre föll jag för! Hittade många fler men kan inte välja på alla så det får bli dom här tre som blir kandidaterna, hjälp mig gärna med vilken som är finast! :D

Är lite orolig att jag inte kommer i klänningen ändå till sommaren och så får jag vänta ännu ett år men då får det bli så. Ska göra allt för att komma i den i alla fall! Blir också orolig att jag inte alls kommer få så pass fin kropp att jag kan ha en klänning som visar benen och så men man får ju hålla tummarna! Jag vet ju inte hur jag kommer bli i kroppen.. Kommer säkerligen inte att ha några bröst kvar till exempel, jag var en planka innan! =P Lite former men ändå ganska pinnsmal, så det är den uppfattningen jag har om att min kropp kommer bli i slutändan..

Men då är frågan, ska jag köpa Medium eller Small! Mitt slutmål är Small men kommer jag komma så långt till sommaren? Hade XL innan jag började, nu passar en Large-tröja jag hade för 2 år sen igen, så jag ligger väl på Large nu.. Kanske ska satsa på en Small ändå! :) Vad tycker ni?? Är ju rätt lång dock så blir orolig att den blir kort eller så..




Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tycker den första var skitsnygg! :)

PUSS

2010-01-30 @ 22:22:54
URL: http://m-atiiilda.devote.se
Postat av: Wiktoroz.se

det är nog sjukt peppande att se kläder som man bara VILL ha på sig. Liksom då man har dom i handen. Då tror jag motivationen ökar också!



Tycker det verkar gå väldigt framåt för dig!! :D

2010-01-31 @ 12:17:16
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0