Nu blir det sängen, snart..

Jag kommer inte orka skriva dom inläggen nu inatt som tänkt, blev helt plötsligt ruggigt trött och Melinda är kvar. Taxin krånglar, tror dom verkligen man står ute och väntar när man får en "ungefär"-tid? Då kommer man väl ner så dom kan ju stanna en halv minut i alla fall och se om man kommer! Inte bara sakta in och sen åka förbi.. Och det är fullbokat hela natten, typ! Så nu jäklar om dom inte fixar en bil, jag ooorkar inte gå ut o kylan o mörkret en gång till och Sammy är trött så kan inte ta med honom och jag är mörkrädd! :( Buhuu..

Vill.... sova....


HATA TAXI ALINGSÅS!

Vi hörs..
Godnatt





Uppdate:

Wow, 1 timme och 45 minuter efter vi ringt första gången kommer dom..... Vilken service! Tilläggas ska att vi bokade kl 01:10 och fick en tid 02:15 ungefär, nu när vi ringde upp sa dom att "Nä men vi har inte haft möjlighet att komma tidigare och inte möjlighet att ringa" men ge inte en fast tid då om det tar 45 min extra!!!

NU ska jag sova! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0