Om mig!

Hej och välkommen till min blogg! Jag har fått en del nya besökare, gjort om designen och fått en egen domän. Så nu tänkte jag skriva en kort rad till er nya (och er gamla) läsare! Som ni kan läsa i menyn, jag är en helt vanlig tjej, som alla andra, ingen snygg, smal tjej med modelljobb, stora jobb i TV, inbjuden till fester varannan dag eller har råd att shoppa dag in och dag ut! Även om det är sånt som antagligen gör att man vill läsa, se allt man shoppat och en spännande vardag.

Det är sällan min vardag är speciellt spännande men förhoppningsvis har ni ändå något att hitta här hos mig! Att läsa en vanlig men ändå ovanlig tjejs vardag med problem som så många andra, livet som student, livet med en egen liten familj 60 mil från sin familj och vänner. Kampen med att gå ner i vikt, att leva mitt ibland dagens ideal och allt där omkring. Men förhoppningsvis kan jag ändå komma med roliga tips, läsvärda inlägg och ett och annat shoppinginlägg eller några fina foton jag tagit!

Jag kommer skriva om roliga saker och tråkiga saker, allt i från något snyggt jag hittat på nätet, några roliga tips till hur det varit att leva med en syster med anorexia och hur det var att leva med en pojkvän som gick överstyr så fort man gjorde minsta lilla fel.

Vill ni läsa om någon som inte är som alla ”stora bloggar” utan som försöker få vardagen att gå igenom och förhoppningsvis ändå kan ge er något kan ni ju ge mig chansen och se om jag har något för er att hämta här! Jag är i alla fall jätteglad att ni kikar in på min blogg och hoppas få höra några små kommentarer från er då och då, det värmer alltid i hjärtat.

Ha en bra dag, idag är vi inne på ett nytt årtoende! Det är helt galet, jag tyckte nyss det blev år 2000. Men det här året ska bli mitt år, ett bättre år än det senaste årtiondet!

Ta hand om er!

Kram
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0