Söndagen kommer, söndagen går!

Som vanligt.. =P

I morse sov jag så skönt så jag märkte inte att J kom hem, tog ut Sammy eller att han la sig bredvid mig. Sen vid 09:30 ungefär vaknade jag, låg en stund, blundade och tänkte att jag skulle bara ligga där lite innan jag gick upp. Öppnade ögonen och trodde klockan kanske blivit 10 eller nåt... Gick upp och gjorde frukost, satte mig vid tv:n och vilken chock när jag såg att klockan va 12:30!! Haha...

Sen när J vaknade va vi ut på promenad i en halvtimme, sen köpte vi pizza. Lite dumt nu när jag ska ner i vikt, jag har slutat med allt men pizza är det svåraste tydligen! =P Dock äter jag det mycket mer sällan nu ändå men.. Blir sur på mig själv, vill ju ner så mycket som möjligt till sommaren och då måste jag skippa ALLT! Men ett steg i taget, antar jag...

Nu är J på jobbet sen några timmar tillbaka och jag har duschat och sitter nu här i min rosa morgonrock och ser på "Blåsningen". När det är slut ska jag nog ta ut Sammy och sen lägga mig i tid så jag vaknar i tid imorgon! =P Ny vecka, nya tag! Imorgon ska jag även börja styrketräna här hemma, måste bara få ihop ett bra schema.

Det händer inte så speciellt mycket i mitt liv alltså mer än att jag måste göra några telefonsamtal imorgon, annars blir det väl inte mycket annat. Söka jobb, som vanligt! =)

Hade även bestämt mig för vilken klänning jag skulle välja (se några inlägg ner), den zebrarandiga, tror ni då inte att den är borta från Nelly nu lagom till att jag skulle köpa den? Lite surt! Så nu måste jag leta en ny.. :)

Sov sött!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw vilken sötnos!

Fin blogg du har, den är gullig.

Ha det bra.

2010-02-04 @ 22:41:21
URL: http://herbafitness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0