Tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på: Män, bilar och mördare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Aftonbladets tv-bilaga, en godisskål och tv-dosan
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, tittar på tv och kelar med Sammy
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa till alla mina drömplatser, gifta mig och köpa mitt drömhus
Tre saker jag kan: Fotografera, laga mat och rida
Tre saker jag inte kan: Mecka med bilar, kissa stående och hålla det städat hemma
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, Melissa Horn och ICA-Ulfs videoblogg ;)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Fotografera riktigt bra, illustrator och att köra bil
Tre favoriträtter: Tacopaj, pasta carbonara och allt med skaldjur o fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0