Veckans viktminskning!

Jag ska egentligen väga mig varje fredag eftersom det var i fredags jag började med Alli och det är det jag kommer räkna ifrån sen. Men eftersom det idag är en vecka sen jag sist små-åt någonting och sen jag började äta efter allis kostplan så kunde jag inte låta bli att väga mig. I torsdags hade jag gått ner 1,1 kg på 4 dagar och nu har jag ätit Alli sen i fredags och sen i torsdags då gått ner 1,1 kg till! =) Jag vet att det kommer gå saktare och saktare men ett tag till lär det flyta på och det är pepp nog! =) Det bästa av allt är att jag kommit ifrån det här att jag måste småäta på kvällarna, sååå skönt!! Tilläggas ska att detta är utan någon träning, bara lite promenader med Sammy!

Så nu är jag superglad och superpeppad för ännu en vecka.

Det enda jobbiga är väl att midjan blivit 3 cm större än nånsin fast jag gått ner 2,2 kg denna vecka =/ Vet inte varför men förhoppningsvis kommer det igång också..

Fredag är det vägning nästa gång och då vet jag också om jag får provjobba eller ej, ska bli så sjukt skönt, om jag får det!!

Nu ska jag äta mitt äpple.




Kommentarer
Postat av: alin

så du rekommenderar alli metoden? (:

2010-01-10 @ 15:38:57
Postat av: Sarah svarar

Alin: Ja, för mig fungerar den hittills superbra så jag måste säga att jag rekommenderar den! Och den är ingen av dom vanliga bantningskurerna utan bara en hjälp på traven, för mig som ett antabus är för alkoholister, att jag inte FÅR äta fett för då blir jag dålig så då hjälper den mig.



Egentligen är jag emot det här med lättprodukter och är inte en av dom som står för att fett är det farliga utan snarare kolhydrater, eller jag är mest för att en lagom mängd av dem båda men inte en massa lätt- o lightprodukter men äter nu fettsnålt för att Alli ska funka och det går ju kommer dock inte äta lättprodukter efter jag gått ner! =)



Men det gäller att man är sträng annars har jag hört att man kan bli riktigt dålig...

2010-01-10 @ 16:05:38
Postat av: Therése

Man får leverskador av tabletterna "Alli". Så använde dem inte för mycket bara. För då är det tack och hej med den och så får du vänta på en ny lever i oändlighet "/



(Fast ja. Nu för tiden är ju allt farligt och cancerframkallande)

2010-01-10 @ 16:52:06
URL: http://rockthess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis! :D

2010-01-10 @ 18:49:59
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Sarah svarar:

Rebecca: Tack! =)



Therése: Får och får, det är en av dom mest sällsynta och allvarliga biverkningarna, ja, men har du läst dom mest sällsynta biverkningarna på Ipren till exempel? =) Som folk använder ofta!



Man kan inte säga att man FÅR leverskador men man KAN få, dock är risken ganska liten så jag tar den risken. Det finns risker med alla mediciner och tabletter. Var det så vanligt med leverskador skulle den inte vara godkänd och säljas receptfritt eller säljas över huvud taget. =)



Men så får man ju bara använda den högst 6 månader, så det ska vara att det efter det finns stor risk i så fall. Men upp till 6 månader ska inte vara någon fara och jag kommer använda dom ca 2 månader som mest.



Sen väger jag för lite för att få använda dem.. Den är väldigt vetenskapligt testad! Har läst allt och lite till =)

2010-01-10 @ 19:51:33
Postat av: lillstrumpan

bra sarah! Fortsätt simma ;D

2010-01-10 @ 21:04:28
URL: http://m-atiiilda.devote.se
Postat av: alin

okej! kanske värt och testa då! :) tack för tipset och lycka till i fortsättningen! <3

2010-01-10 @ 22:42:19
Postat av: Therése

Visst. Sant det du säger, men man kan aldrig vara nog försiktig. Och du vet nog mer än jag, eftersom du har bruksanvisningen tillgänglig, och förhoppningsvis läst den.

Ta det lugnt med pillerna bara.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

2010-01-10 @ 23:03:14
URL: http://rockthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0